Polscy studenci wygrali konkurs Google
Grupa studentów z trzech szkół wyższych mających swoją siedzibę w Warszawie zwyciężyła w międzynarodowym konkursie organizowanym przez firmę Google. Konkurs nosił nazwę Google Online Marketing Challenge 2014, a Polacy przedstawili zwycięski projekt, który dotyczył kampanii marketingowej klubu piłkarskiego – oczywiście chodzi o klub Legia Warszawa.
Studenci, którzy przedstawili zwycięski projekt uczęszczają na studi na trzech uczelniach – te uczelnie wyższe to Szkoła Główna Handlowa, Politechnika Warszawska i Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Tytuł jaki zdobyli to naprawdę wspaniałe wyróżnienie, bowiem zostali określeni światowymi zwycięzcami.
Na czym polega konkurs?
Drużyny, które brały udział w konkursie Google miały do dyspozycji 250 dolarów - tę kwotę mogły, a raczej musiały przeznaczyć na kampanię reklamową, jaka miała trwać dokładnie trzy tygodnie. Chodziło oczywiście o kampanię internetową. Członkowie każdej drużyny mogli samodzielnie wybierać firmę bądź organizację, którą chcą promować w sieci. Jury oceniało przede wszystkim efektywność każdej kampanii, a więc fakt, czy przynosiła ona jakiekolwiek pozytywne rezultaty i czy była skuteczna, bo przecież taki jest cel każdej reklamy. Zamierzony cel został zrealizowany – kampania okazała się efektywna, sprzedaż wzrosła.
Nagrodą za zmagania w konkursie jest między innymi tygodniowa wycieczka do San Francisco, w czasie której na zwycięzców czeka wspaniałe wydarzenie – odwiedziny siedziby Google i spotkanie ze specjalistami od marketingu internetowego.
zdjęcie: freedigitalphotos.net
więcej artykułów..